rysunek techniczny bloku silnika

abba znaczy tato

Temat:
Zawór dolotowy, otwierany i zamykany zmiennym ciśnieniem w skrzyni korbowej.Tłok, poruszając się z DMP do GMP "zwiększa" objętość skrzyni korbowej, czy działa podciśnienie, które odgina (otwiera) listki memrabny i zasysa mieszankę palną. Następie tłok porusza się z GMP do DMP, wywierając ciśnienie na listki membrany, które zamykają się i są dociskane do podstawy membrany - w ten sposób jest zamykany dolot. Działanie to w takim skrócie w sumie, nie wiem czy coś zrozumiesz z samego opisu. Najlepiej weź jakieś zdjecie membrany i dopiero czytaj to, co napisałem.
Montaż zależy od pomysłu wykonawcy. Trzeba mieć membranę, najlepiej od silników minarelli horizontal i pochodnych. Można zamontować inną, ale wyżej wymieniona ma dobre wymiary. Kolejną rzeczą jest kostka, gniazdo membrany - frezowany blok aluminium. www.bikepics.com/members/z3us tutaj gość miał rysunek techniczny takiego czegoś. Króciec łączący gaźnik z membraną to rzecz oczywista. No i część najważniejsza, czyli cylinder. Konfiguracja kanałów to jest indywidualny temat, przy zaworze membranowym dobrze jest dorobić jeden kanał przelotowy zasilany z membrany, bo centralnego ze skrzyni korbowej nie ma sensu za bardzo tam pchać, malutko miejsca.
W telegraficznym skrócie to tyle by było.
Źródło: jawencja.fora.pl/a/a,8876.html



Temat: Moja skromna twórczość, czyli części od Ibizy w CADzie
Dzięki. Właśnie miałem zamiar zabierać się za fegi. A co do silnika, to na pokrewnym forum (wiadomo), chciałem zrobić go w całości, niestety bez konkretnych wymiarów i zdjęć bloku, wału i tłoków za dużo nie zdziałam. W ostateczności mogę improwizować jak przy zacisku, Ale wtedy będzie zbyt wiele rozbieżności. Jeśli ktoś miałby jakieś, zdjęcia wymiary itp. proszę tu zapodać, będę wdzięczny. Wiadomo, z rysunkiem da sie wymodelować (prawie) wszystko.

PS : Do do książki mam Rysunek Techniczny dla mechaników Lewandowskiego, całkiem pryzwoita

[ Komentarz dodany przez: bodzio204: 2008-09-03, 12:15 ]
Co do samego tematu to pięknie, bardzo ciekawie to wygląda. Szkoda tylko że tak mało informacji mamy o naszych samochodach, a chodzi mi właśnie o rzuty, wymiarowania, rysunki tech. itd.
Źródło: 021a.pl/viewtopic.php?t=1299


Temat: Jak poznać rocznik MZ'tki ?
Przeca jest napisane wyrażnie, żę to jest moje zdanie. Na ten temat nie znalazłem żadnych dokumentów, ani rysunków technicznych, jednak patrząc na to co MZ robiło w ostatnich latach produkcji, oszczędność jest najmniej prawdopodobna. Wystarczy popatrzeć na tą wnękę, która powstała. Rozrusznik pasuje tam idealnie i nie trzeba przerabiać całego bloku silnika.

Idąc tropem oszczędności, dlaczego nie usunięto zeberek chłodzacych z silnika 150'tki, których sprzedawało się więcej i jeszcze zaprojektowano nowy napęd obotomierza i kapę, których rysunki podałem w poprzednim poście. Tu nie o oszczędność chodziło, tylko o usprawnienie.
Źródło: forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=14969


Powered by WordPress, © abba znaczy tato